گروه ریاضی شاهین دژ

به گروه ریاضی شاهیندژ خوش آمدید

گروه ریاضی شاهین دژ

به گروه ریاضی شاهیندژ خوش آمدید

رسم نمودار به صورت ساده

با ورود به این سایت    www.fooplot.com می توانید با تایپ ضابطه تابع براحتی رسم آن را مشاهده کنید لازم به ذکر است بعد از اتصال به اینترنت میتواند dicconnect شده و همچنان از سایت استفاده کنید. 

نظرات 3 + ارسال نظر
علیزاده یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ب.ظ http://alizadeh82.mihanblog.com

سلام
برتاون آرزوی موفقیت دارم

یاسر چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ق.ظ http://wordskin.net

با سلام و عرض خسته نباشید
خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم بالاخره یه وبلاگ به اسم شهرمون ساخته شد که یه تیم قراره توش درباره ی ریاضی صحبت کنه.
متاسفانه دوستان زیاد اهل وبگردی نیستند به خاطر گرانی اینترنت...
با این حال کار خوبی شروع شده
موفق باشید
راستی!
کاری بود در خدمتیمم
یاسر-دانشجوی بهداشت حرفه ای

یکی از شاگرداتون پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام آقای فلاح
من یکی از شاگرداتون هستم (تو آموزشگاه علوی) از همینجا ازتون کمال تشکر رو دارم بابت تمام زحماتتون... دبیر فوق العاده ای هستین.
خدا خیرتون بده که اینقدر وجدان دارید تو تدریستون
من یه وبلاگ شخصی هم دارم . ایشالا بعد از کنکور آدرسش رو بهتون میدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد